Kapcsolat:

Barabás Tímea
+3630/292-9972
timea.barabas@bootybuilding.hu
Marketing manager/ További információ

Holló Máté
+3620/996-0632
mate.hollo@bootybuilding.hu
Partnerprogram manager

Kövess minket

A program szakmai leírása

A PlayaMe Booty Building edzés egy nőknek szóló, közepes létszámú, 4-8 (maximum 10) fős csoportos óratípus. A PlayaMe Booty Building edzés célja a nőies, ugyanakkor izmos test kialakítása, melynek középpontjában a farizom maximális fejlesztése áll. Ennek eléréséhez az edzés területén az izomtömeg növelés és az erőfejlesztés módszereinek, az edzésen kívül pedig főként a táplálkozási alapelvek ismeretére és gyakorlati alkalmazására van szükség.

Formás, kerek popsira és feszes combokra vágysz? Eltelt egy újabb év és már megint rosszul érzed magad, hogy jön a rövidnadrágos időszak? Vagy csak egyszerűen a mozgás megtartása és csinos alakod megőrzése a cél?

A legtöbb nő szeretne formásabb lábakat és kerekebb feneket. Ezek a test legerősebb izmai, amik fejlesztéséhez, a közhiedelemmel szemben, intenzív edzésre van szükség. A lépcsőzőgépen eltöltött órák, a 100 ismétléses gumiköteles és bokasúlyos gyakorlatok, valamint az alakformáló órák itt nem segítenek. Ha eredményeket szeretnél, akkor el kell sajátítanod azokat az alapgyakorlatokat, amiket megfelelő módon tudsz terhelni, hogy végre fejlődésnek induljanak ezek a területek. A Booty Building órákon a táplálkozásról is rengeteget fogsz tanulni, hiszen az izmok fejlesztéséhez és a testzsír csökkentéséhez is ez lesz az igazi kulcs. Az edzésprogram 4-6 hetes ciklusokat követ, így biztosítva a folyamatos fejlődést.

Gyere és csatlakozz a PLAYA ME márka által is támogatott Booty Building óránkhoz, ahol képzett edzőink irányításával és Halla Szilárd szakmai felügyelete mellett kellemes környezetben tehetsz az áhított alakért! Tanulj meg emelni, sajátítsd el a táplálkozási alapokat, csatlakozz egy bomba csapathoz! Heti 3 farizom specifikus edzés, amivel végre elérheted szexi női formát.

Csoportos óráink keretében, edzőink irányítása és felügyelete mellett, kifejezetten alsótest (csípő, popsi és comb) centrikus edzésen vehetsz részt, ahol a felsőtestre végzett gyakorlatok csak kis mértékben jelennek meg.

A Booty Building órákat változatos, funkcionális és gépeken végzett edzésprogram jellemzi. Egyszerre segít formában maradni, hozzájárul a hatékonyabb súlyvesztéshez, a gyorsabb izomépítéshez és nagyban segíti a gyors regenerációt.

Olyan emberek társaságában edzhetsz, akik hasonló célokkal érkeztek, így kiválóan tudjátok motiválni egymást!

Az órák 60 percesek és egyszerre maximum 10 fő vehet részt rajtuk. Az edzőink által vezetett edzések hetente 2 alkalommal kerülnek megrendezésre, ami mellé kapsz plusz egy alkalomra vonatkozó edzéstervet, amit a következő óráig szabadon bármikor elvégezhetsz. A gyakorlatok helyes kivitelezésében edzőink segítenek Neked, így elkerülheted a sérüléseket és mihamarabb elérheted az oly vonzó kerek és formás idomokat.

A Booty Building programban 4-6 hetes ciklusokkal találkozhatsz, ahol 3 hónap elteltével ellenőrizzük az elvégzett kemény munka eredményességét és meghatározzuk a további irányt.

Hogy mit kapsz a havidíjért cserébe?

  • heti 2 alkalommal vezetett edzést a választott teremben
  • hetente +1 alkalomra vonatkozó edzésterv, melyet a következő óráig szabadon bármikor elvégezhetsz
  • edzőink által történő szakmai segítség és tanácsadás a gyakorlattok pontos kivitelezésének érdekében
  • havonta 1 alkalommal szeminárium táplálkozásról és életvitelről Halla Szilárd vezetésével (pesti helyszín!)
  • havi OpenGym bérlet a választott terembe, melynek keretében bármikor leugorhatsz mozogni egyet, ha úgy tartja kedved
  • egy szuper csapatot, motivációt és támogatást a fejlődés érdekében
  • wellness részleg használatának lehetőségét (bizonyos termekben érhető csak el)
  • kedvezményes vásárlási lehetőséget a PlayaMe divatmárka webáruházában

 

Edzőink

Holló Máté

Bár a pályafutásom nem a fitness területén kezdtem, ettől függetlenül a sport mindig is az éltem része volt. Rengeteg változatát kipróbáltam már, többnyire inkább hobbi szinten nem igazolt versenyzőként, de a mozgást és az egészség megőrzését már fiatal koromban is fontosnak tartottam. Az edzőtermek világával több, mint 20 éve ismerkedtem meg, eleinte leginkább csak saját fejlődésem volt a középpontban. A sikerek és tapasztalatok birtokában egyre fontosabbnak tartottam, hogy segítsek sporttársaimnak is céljaik elérésnek érdekében, így pár éve végzett edzőként is tevékenykedek. A munka elvégzésének nagy része a Te feladatod, de az oda vezető jó utat megmutathatom Neked. És mint tudjuk: A jó úton járva nem tévedsz el! /Mark Twain/
Gyere és valósítsuk meg közösen az álmaidat, amiben szívesen segítek Neked!

Szőke Krisztina

Egy fiatalkori sérülésnek köszönhetően a rehabilitáció során rájöttem, hogy mennyire fontos a jobb életvitel kialakításában a rendszeres mozgás és a mozgásminták lehető legmagasabb színtű elsajátítása, ezért elhatároztam, hogy továbbképzem magam az edzői pályán, hogy más embereknek is segíthessek. Biológusi, funkcionális edzői és rehabilitációs tréneri végzettségemnek köszönhetően könnyen rálátok a mai sporttudományban elismert módszerekre, amelyeket magam is szívesen alkalmazok, mind a csoportos, mind pedig személyi edzéseimben. Fontosnak tartom, hogy edzéseim komplexek legyenek, ezzel segítve a testünk gyenge láncszemeinek folyamatos erősítését.

Várlak szeretettel óráimon, ha végre rávetted magad az életmódváltásra és az esztétikusabb test mellett szeretnél energikusabb, robbanékonyabb és erősebb lenni.
A motiváció indít el, de az akarat visz előre

Barabás Tímea

Gyerekkorom óta a mindennapjaim része a sport, (kézilabda,úszás, aerobik, konditermi edzések, funkcionális edzés, cross training) így többféle mozgásformát sikerült elsajátítanom az évek során.
Számomra a legfontosabb az egészségmegőrzés, közérzetjavítás, és mind külalak, mind fittség szempontjából is a legtöbbet és leglátványosabbat fogom kihozni belőled.
Szeretek edzeni és a cél az, hogy te is megtapasztald azt a jó érzést, amit egy edzés adhat.
Közös munkánk során megtanítalak az alap mozgásformák és sérülés mentes gyakorlatok kivitelezésére, amelyek garantálják az edzésről edzésre való fejlődést.

A legjobb projekt, amin valaha is dolgozhatsz, az te magad vagy! 

Várlak sok szeretettel és motivációval!

Halla Szilárd

Az elmúlt 10 évben, amit a fitness iparban töltöttem edzőként, úgy tapasztaltam, hogy a nők edzése az a terület, amire a leginkább igaz, hogy hiedelmeken, félreértéseken és szándékos félrevezetésen alapul. Rengeteg nőt láttam, akit újra és újra csak csalódás ért azért, mert az eredményeket hozó egyszerű módszerek és eszközök használatát, mint az erőfejlesztés, az izomtömeg növelés, vagy a megfelelő mennyiségű fehérje bevitel, mind mellőzték az alaptalan félelemkeltésnek köszönhetően. Szeretném, ha minél többen megtapasztalnák azt az érzést, hogy van befolyásuk a kinézetük, és ezáltal az életük felett, valamint azt, hogy milyen önbizalmat és elégedettség érzést tud nyújtani az, amikor a befektetett idő és energia meghozza a gyümölcsét.

Elérkezett az idő egy őszinte és igazán hatékony, nőknek szóló edzésprogramhoz!

Makány Miklós

Makány Miklós vagyok, személyi edző, testépítő és sportoktató, Weider Fitness Trainer and Specialist, Weider Functional Trainer- oktatója.
Célom, hogy megszerettessem a mozgást, megtanítsam a gyakorlatok helyes kivitelezését, a vendégeimet segítsem az általuk kitűzött céljaik elérésében. Személyre szabott edzésekkel, táplálkozási tanácsokkal állok vendégeim segítségére Dunakeszin a Fitness 5 edzőteremben.

Nincsenek rossz mozdulatok, az egyetlen hiba egyáltalán nem mozogni” Dan Millman